محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

اشتراک و همپوشانی بهزیستی و آموزش و پرورشدیدار ریاست و کارکنان آموزش و پرورش با سرپرست بهزیستی شهرستان ارسنجان

روز یکشنبه 26 تیرماه سال جاری, مصادف با دومین روز از هفته بهزیستی، ریاست،کارکنان اداره آموزش و پرورش به همراه تنی چند از معلمان و دانش آموزان با حضور در اداره بهزیستی با سرپرست و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان، در این دیدار هادی خدارحیمی سرپرست بهزیستی،ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت و تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی، با اشاره به اهداف مشترک دو دستگاه در تربیت نسل آینده، از همکاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تقدیر نموده و افزود: بهزیستی ارسنجان در حوزه مهارتهای زندگی، آگاه سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرزند آزاری و… آماده همکاری با آموزش و پرورش می باشد.
در ادامه کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش به اشتراک و همپوشانی بهزیستی و آموزش و پرورش در برخی از مسایل اشاره داشته و هدف از همراهی دانش آموزان و طرح برخی سوالات توسط آنها را بمنظور آشنایی این عزیزان با مجموعه عملکرد و شناخت بیشتر جامعه با اهداف بهزیستی دانست.
وی افزود: هفته بهزیستی فرصت بسیار خوب برای قدردانی از کارکنان این اداره به جهت خدمات ارائه شده می باشد که بر حسب تشکر ،تبریک و قدردانی در این اداره حضور یافتیم.
ایشان در پایان با حضور در جمع کارکنان بهزیستی با اهدای شاخه گل از تلاش های این مجموعه تشکر و قدردانی نمودند.
انتها/ اسکندری