محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

شهدا، چراغ هدایت ما محسوب می شوند،آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در شهرستان ارسنجان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، سرپرست اداره بهزیستی به همراه کارکنان ،کارشناسان حوزه های مختلف در معیت فرماندار، رئیس بنیاد شهید،رئیس دانشگاه پیام نور ،هیات رزمندگان،روحانیت معزز و تنی چند از مسئولین ادارات با حضور در گلزار شهدای شهرستان،با تقدیم گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح شهدا با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان ،بمناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی،حاضرین در این مراسم ضمن عطر افشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه  با آرمانهای رفیع شهدا تجدید میثاق و در راستای خدمت به شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ایشان استمداد نمود.

در حاشیه این مراسم سرپرست اداره بهزیستی تاکید کرد: آرامش، عزت، امنیت و اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون خونهای پاک جان بر کفانی است که در سخت ترین شرایط وارد میدان کارزار شدند و از انقلاب اسلامی و ارزشها الهی تا پای جان دفاع کردند.
وی با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت ما محسوب می شوند،افزود؛ با ترویج سبک زندگی شهدا که همانا ترویج ارزشها است، باید در برابر تهاجمات فرهنگی بیگانگان و دشمنان بایستیم و روحیه ایثارگری و جهادی  را در جامعه تقویت کنیم.
خدارحیمی در خاتمه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی و تقدیر از همراهی مسئولین ادارات در راس فرماندار، اظهار داشت: امروز وظیفه ما خدمت به شهدا و زنده نگه داشتن یاد و راه آنان در جامعه است و مادامی که فرهنگ ایثارگری در جامعه زنده باشد می توان با قدرت به جامعه هدف سازمان خدمت کرد
انتها/اسکندری