محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

پیام تبریک فاطمه رضائیان رئیس اداره بهزیستی فسا به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی

چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی و فرارسیدن هفته بهزیستی ۲۵ الی ۳۱ تیرماه۱۴۰۱ با شعار “شروعی دوباره برای بهتر زیستن ” گرامی باد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فسا ، فاطمه رضائیان رئیس اداره بهزیستی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر محمد علی فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی فرارسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

یک بار دیگر برگی از تقویم را ورق زدیم و به ۲۵ تیرماه سالروز تاسیس سازمان بهزیستی رسیدیم ، روزی که یاد و نام شهید والامقام محمد علی فیاض بخش اولین رئیس سازمان بهزیستی را در دل خود جای داده است.
اینجانب چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی و فرارسیدن هفته بهزیستی ۲۵ الی ۳۱ تیرماه۱۴۰۱ با شعار “شروعی دوباره برای بهتر زیستن” را به همکاران خود در سازمان بهزیستی در سرتاسر ایران عزیز ، تبریک عرض می نمایم .

🔰 بر خود می بالیم و خداوند را شاکریم که فرصتی دوباره نصیبمان شد که بتوانیم در راه خدمت رسانی صادقانه به گروههای هدف ، قدم های موثرتری برداریم و گوشه ای از نیازمندی ها و مشکلات هموطنان ارزشمند و توانمند را با همکاری همه جانبه و صمیمانه شرکای اجتماعی ، مراکز و موسسات غیردولتی همکار ، همکاران گرانسنگ ، خیرین عزیز و نیک اندیشان ، مرتفع سازیم.

🖋️ فاطمه رضائیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان فسا

نرجس نادری نوبندگانی