روابط عمومی

معرفی روابط عمومی :

ارتباط مستمر و متعادل با رسانه ها که از اساسی ترین وظایف روابط عمومی به شمار می رود راهی موثر در به خدمت گرفتن فضا و ظرفیت مناسب آن ها برای معرفی جایگاه خدمات گسترده و ابعاد قابل توجه سازمان بهزیستی در میان مردم و مسئولین است. مهمترین وظیفه روابط عمومی شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت جامعه نسبت به مجموعه محل خدمت است. روابط عمومی به عنوان منبه پیام و تامین کننده اطلاعات برای رسانه ها و همینطور رسانه ها نیز انعکاس دهنده فعالیت و عملکرد سازمانها هستند.

روابط عمومی ها به تبع نقش جدید رسانه ها باید به عنوان تحلیل گر قابل و آگاه به مسائیل و رویدادهای مرتبط با سازمان بهزیستی نقش خودرا در مواجهه با اخبار و رویدادهای رسانه ای و هدایت رسانه ها در مسیر منطقی و از طریق تعامل و همکاری با خبرنگاران بر عهده بگیرند.

تهیه اخبار و ارسال آن برای رسانه ها ، تهیه بانک اطلاعاتی و تحلیل محتوای اخبار منعکس شده در فضای رسانه ای باید در راس برنامه های روابط عمومی باشد.

دستورالعمل روابط عمومی سازمان بهزیستی:

واحد الکترونیک روابط عمومی:

واحد الکترونیک روابط عمومی ، یکی از بخش های روابط عمومی است که با استفاده از تکنولوژی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، سعی دارد اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی را در رابطه با هاداف سازمان و به ویژه جلب رضایت ذینفعان با استفاده از ابزارهای الکترونیک به حداکثر برساند. در این راستا اصحاب روابط عمومی ناگزیرند به استقبال فناوریهای جدید بروند.

هدف کلی این واحد این است که اطلاع رسانی به گونه ای باشد تا امید را در دل جامعه هدف و اعتماد سازی آحاد جامعه را نسبت به ارائه خدمات،  به همراه داشته باشد.

واحد انتشارات، تبلیغات و امور هنری:

دارای 9 ماده به شرح ذیل می باشد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی

روابط عمومی

نام و نام خانوادگی: زمان نوری

سمت: سرپرست روابط عمومی

شماره تماس:38381242

فکس :