محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

اداره امور مالی

رئوس فعالیت های اداره امور مالی



– تنظیم اسناد هزینه کلیه فعالیتهای مالی از قبیل حقوق و مزایای کارکنان ، مطالبات پرسنلی ، کمک هزینه ها و غیره در قالب تعهدات و اعتبارات اختصاص یافته.
– رسیدگی کلیه اسناد هزینه استان از نظر رعایت قوانین و مقررات مالی، آیین نامه ها اجرایی، دستورالعمل های ابلاغی و بررسی مستندات موجود در اسناد هزینه و تطبیق آن قانون با محاسبات عمومی و در صورت مشاهده نقص، اعلام واخواهی جهت رفع نقص.
– ثبت و ضبط و نگهداری حساب اعتبارات اختصاص یافته اعم از جاری، تملک دارایی های سرمایه ای ، درآمدهای اختصاصی و سایر منابع و تامین اعتبار اسناد هزینه در قالب سقف اعتبارات اختصاص یافته و برنامه های هزینه ای و فصول مربوطه.
-درخواست وجوه براساس تخصیص های استانی و پرداخت کلیه تعهدات به اشخاص حقیقی و حقوقی و پرداخت تنخواه گردان به عاملین ذیحساب شهرستانها و صدور برگه های محاسباتی حسابداری جهت اعمال حسابهای مربوطه .
– تهیه و تنظیم تراز عملیات مالی ، حسابهای ماهانه ، صورت مغایرتهای بانکی و رفع مغایرتهای احتمالی ، کنترل مبالغ واریز شده با اعتبارات اختصاص یافته استانی و کشوری و تطبیق آن با موافقتهای مبادله شده .
– نگهداری حساب پرداختهای علی الحساب ، پیش پرداختها ، تنخواه گردان عاملین ذیحساب ضمانتنامه های بانکی.
-تهیه و تنظیم لیست های مالی از قبیل حقوق و مزایا ، ماموریت کارکنان ، کسورات بانکی ، بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی.
– نگهداری سوابق و کلیه اطلاعات مالی کارکنان اعم از وامها ، بدهی های اقساطی ، کسورات موقت و دائمی ، حق عضویتها ، ایام مرخصی و استعلاجی ، معافیتهای مالیاتی.
-تمامی اعمال و هماهنگی های مربوط به پیگیری حقوق ماهیانه بازنشستگان و موظفین از سازمان بازنشستگی و کلیه فعالیتهای مرتبط با امور مالی آنان.
-کسب خط مشی های مالی از مراجع رسیدگی کننده و ارسال آن به ادارات بهزیستی شهرستانها جهت اجرا .
– تهیه و ارائه گزارشهای مختلف مالی به مدیریت ، جهت اتخاذ تصمیم های مدیریتی و همچنین ارائه گزارشهای مالی و همکاری های لازم با مراجع رسیدگی کننده.
– انجام کلیه مکاتبات با سایر دستگاهها ، بانکها و موسسات مالی و اعتباری از قبیل صدور ضمانتنامه های کسر از حقوق و پاسخ به مراجع قضایی درخصوص احکام صادره.
-ارتباط و همکاری مستمر با واحد بودجه به منظور تهیه و و تنظیم بودجه سالیانه .
– ارتباط مستمر با شهرستانهای تابعه و ارائه راهنمایی های لازم در جهت امور مالی .
-نظارت و ایجاد هماهنگی های لازم درخصوص امور مالی از طریق برقراری ارتباط با ذیحساب و ارائه آن به حوزه های تخصصی.
-بایگانی و نگهداری کلیه اسناد مالی که بصورت قطعی تامین اعتبار و پرداخت گردیده جهت ارائه به مراجع ذیصلاح.