محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

بیانیه حریم خصوصی

بیانیه حریم خصوصی سازمان بهزیستی

اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می‌شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد درشبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می‌شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت‌های جاری می‌گردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما درباره نوع و نحوه‌ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از پرتال سازمان متبوع،از جانب شما دریافت می‌گردد.

این سازمان براساس ماده ۷ تصویب نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ شورای عالی اداری مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۵ خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.

هدف:

اطلاعات جمع‌آوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاٌ برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی ‌شما را بدون اطلاع و اجازه‌ی قبلی، بافرد یا مؤسسه‌ی دیگری در میان نخواهیم گذاشت.

برخی از اطلاعات که از کاربران ثبت خواهد شد:

  • ثبت نشانی IP شما به ما کمک می‌کند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.
  • دریافت شماره تلفن همراه برای ارسال کد پیگیری از طریق پرتال 

هشدار

توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات شخصی شما، هنگامی که پیام و یا مطلبی را در بخش تالارهای گفتگو و یا سایر قسمت‌های سایت ارسال می‌کنید، در اختیار عموم قرار گرفته و ممکن است این اطلاعات، خارج از کنترل ما موجب سوء استفاده‌ های احتمالی و ارسال پیام ‌های ناخواسته از سوی دیگران شود.