محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

با ابتکار و به پیشنهاد مدیر کل بهزیستی فارس برگزارشد|هم پیمانی بهزیستی فارس و کمیته امداد امام خمینی ره با شعار کار گروهی انگیزه الهی

نخستین هم افزایی و آیین انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره استان فارس با محوریت سلامت اجتماعی،مشارکت اجتماعی، هم افزایی و ارتقا سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه هدف معزز با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس،مدیران کل و معاونین هر دو دستگاه و روسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره سراسر استان فارس برگزار شد.

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره در این جلسه ضمن خیر مقدم و تقدیر از محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس به جهت ابتکار در پیگیری و پیشنهاد برپایی این هم اندیشی گفت: امیدواریم این برنامه زمینه ساز تحقق اهداف عالیه هردو نهاد شود.

موصلی افزود اجرای این برنامه زمینه ساز تبادل اطلاعات و تجربیات هر دو مجموعه است تا مدل های توانمندسازی اقتصادی،اجتماعی،فرهتگی هر دو نهاد را بررسی کنیم و در راستای خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف استفاده کنیم.

محمد رضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس هم در جمع مدیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره گفت؛نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره هر دو مولود انقلاب هستند و با هدف توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف معزز فعالیت می کنند.

هوشیار تعهدات عاطفی و انسانی را زمینه ساز جذب افراد جهت خدمت در این دو نهاد عنوان کرد، عیار خدمت را در اخلاص برشمرد و گفت؛با توجه به این که غفلت از سلامت اجتماعی، مرگ هنجارها و آسیب به اجتماع را در پی خواهد داشت؛لذا ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک توانمندسازی و سلامت اجتماعی با فعالیت هر دو نهاد و عضویت دستگاه های مرتبط احساس می شود.

مدیر کل بهزیستی فارس بر اعتماد سازی و جلب حمایت های خیرین هم تاکید کرد و اظهار داشت با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین هر دو نهاد از ظرفیت های هر دو دستگاه جهت خدمت رسانی بهتر استفاده خواهد شد.