محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

برگزاری کارگاه اصول مصاحبه بالینی در بهزیستی فارس

کارگاه اصول مصاحبه بالینی در بهزیستی فارس با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس,معاون پیشگیری بهزیستی فارس,کارشناسان ستادی معاونت پیشگیری و مدیران , مشاوران و روانشناسان مراکز مشاوره همکار در طرح طلاق استان در بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

این دوره بصورت حضوری و آنلاین جهت ۲۰۰ نفر از مشاوران استان با تدریس اساتید دکتر بهره دار,دکتر کریمی و دکتر خسروی  در دو روز ۲۲ و ۲۳ آذرماه برگزار گردیده است.

اثنی عشری معاون پیشگیری بهزیستی فارس در این نشست گفت:

طرح سامانه تصمیم از سال ۱۳۹۹ از معاونت امور اجتماعی به معاونت پیشگیری واگذار گردیده است و از سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۹ مرکز مشاوره  از ۱۷ شهرستان در این سامانه تعریف و فعال گردید و روند رسیدگی به این پرونده ها به صورت کاملا سیستمی  آغاز گردید و در حال حاضر این طرح در ۱۹ شهرستان با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر و با همکاری ۵۰ مرکز مشاوره طرف قرار داد در استتان در حال اجرا می باشد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس افزود:این دوره آموزشی تحت عنوان کارگاه اصول مصاحبه بالینی به همت دفتر مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی فارس برگزار شده و سرفصل های آموزشی اعم از (اصول مصاحبه بالینی-تکنیک های مصاحبه-نحوه ی گرفتن شرح حال-آشنایی با معاینه وضعیت روانی ,علائم و نشانه ها-گزارش نویسی بالینی و کار عملی)را در برنامه آموزشی دارد.

انتها|فاطمه رضایی