محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

پیام استاندار فارس به مناسبت ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در آستانه ۱۲ آذر ماه، روز جهانی معلولان پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسمه تعالی

روز جهانی معلولین فرصتی برای فرهنگ‌سازی، تکریم و تجلیل از کسانی است که باتوجه به محدودیت‌های بسیار، با همتی بلند، شور زندگی را در جامعه جاری می‌کنند. مردان و زنانی که با تکیه بر خالق یکتا، در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی کوشا هستند و موفقیت‌های چشمگیری را به ارمغان آورده‌اند.
این روز متعلق به انسان هایی با باور قوی و امید و اتکال به خدای متعال است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر، دوشادوش جامعه درمسیر توسعه و آبادانی کشور گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه افراد دارای معلولیت  و خانواده‌های محترم و صبور آنان، از دستگاه‌های اجرایی انتظار دارم قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، تسهیل شرایط اشتغال دولتی و غیردولتی معلولان، ایجاد مبلمان شهری مطلوب و مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات آنان در نهایت اکرام را، در دستور کار داشته باشند.
برای تک تک این عزیزان و دست اندرکاران خدمت رسانی به این جامعه ی پر افتخار، توفیق روز افزون، عزت و سربلندی در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت می نمایم.
محمد هادی ایمانیه