محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

شیراز/ بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس از مرکز اورژانس اجتماعی شیراز

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز در دومین روز از هفته بهزیستی مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس و هیئت همراه از مرکز اورژانس اجتماعی شیراز بازدید نمودند.

مدیر کل بهزیستی فارس: برای کاهش آسیبهای اجتماعی باید پیشگیری سطح یک در اولویت برنامه ها قرار گیرد. درست است که این امر زمان‌بر بوده و ممکن است نتیجه نهایی آن ۲۰ سال بعد مشخص شود؛اما تاثیری شگرف در کاستن و کنترل آسیبها خواهد داشت. هوشیار در ادامه با اشاره به وضعیت خرید خدمت نیروهای اورژانس گفت: از مجموع ۲۰۰ نیروی اورژانس اجتماعی در سطح استان فارس، ۱۴۰ مورد نیروهای خرید خدمت هستند که با توجه به سختی شرایط فعالیت در این محیط، تبدیل وضعیت و ثبات شغلی در افزایش انگیزه این عزیزان موثر خواهد بود.
– دکتر محسنی مدیر بهزیستی شیراز: مهمترین دلیل اختلاف زوجین به دلیل عدم آشنایی آنها با مهارت‌های زندگی است. عدم کنترل خشم، عدم کنترل استرس و عدم تاب آوری باعث می شود تا تنش موجود در خانواده ها به اختلافات دامن بزند و برای نیل به این منظور باید بیمه خدمات مشاوره در سال‌های ابتدایی زندگی برای زوجین احیا شود.
– دکتر فرمانی کارشناس مسئول دفتر فوریتها بهزیستی فارس: از مجموع ۵۷۰۰ پرونده مداخله در بحران در سطح استان طی یکسال گذشته به ترتیب اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسر آزاری و اقدام و افکار خودکشی بیشترین آمار را داشته اند.
– مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس: ضمن تبریک هفته بهزیستی خدمت همکاران تلاشگر سازمان عنوان کرد: نگاه ما و سایر دستگاههای دولت، نگاه گره گشا و کمک کننده است. او در ادامه در خصوص برخی موارد مطرح قول همکاری مساعد داد./

انتهای پیام/ مریم زارع-