محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

فیروزآباد/تجلیل از معلولین ورزشکاررشته فریزبی مرکز توانبخشی و حرفه آموزی تابش تحت نظارت بهزیستی در همایش منتظران شهرستان فیروزآباد.

به همت اداره ورزش و جوانان فیروزآباد و حمایت‌های دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی و فرماندار فیروزآباد همایش منتظران با حضور پیرغلام و پیشکسوت فوتبال حاج غلامحسین پیروانی با هدف تکریم جامعه ورزشکاران و پیشکسوتان و جوانان در شهر فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآبادبه نقل ازشهروند خبرگزاری فیروزآباد، سالن آموزش و پرورش فیروزآباد در همایش منتظران با هدف تکریم از جامعه ورزشکاران و جوانان میزبان بیش از ۵۱۲ ورزشکار و پیشکسوت زن و مرد در رشته های مختلف ورزشی بود.

فرزاد مهکویی رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد در آغاز این همایش ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و میهمانان و با تسلیت ایام سوگواری اباعبداله حسین(ع) هدف از برپایی این همایش‌ را که برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار گردید تشویق و ترغیب جامعه به امر ورزش و ترویج اخلاق ورزشی و کاهش معضلات اجتماعی دانست.

مهکویی همچنین از حمایت‌های دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس بعنوان رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس در تخصیص اعتبارات پروژه‌های ورزشی و برپایی همایش منتظران و همچنین حضور پیرغلام و مربی پیشکسوت فوتبال حاج غلامحسین پیروانی در این مراسم تقدیر بعمل آورد.

در ادامه دکترجمشیدی فرماندار فیروزآباد با اشاره به نقش تاثیرگذار اداره ورزش و جوانان در توسعه مشارکت اجتماعی و توسعه سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف همچون فرهنگ و اقتصاد و..  اظهار داشت با حمایتهای دولت و اطلاع رسانی دقیق می توان هم افزایی و تشکیل هسته های کنش گر و ایده پرداز را با تبیین صحیح راهکارها و با مدیریت صحیح در راستای اشتغالزایی و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات جامعه سازماندهی نمود.

دکترجمشیدی در ادامه با اشاره به اضافه شدن ۱۴۰۰۰ مترمربع در یکسال اخیر به زیرساخت و فضای ورزشی شهرستان گفت بالغ بر ۲۰ پروژه ورزشی نیز در دست اجراست می باشد.

در ادامه این مراسم میهمان برنامه حاج غلامحسین پیروانی از پیشکسوتان ورزش فوتبال استان فارس و کشور که سابقه سرمربی گری تیم فجر شهیدسپاسی شیراز را در کارنامه دارد طی سخنانی بیان کرد؛ یکی از مهمترین وظایف مسئولان هیأت‌های مذهبی در برپایی عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ایجاد شور حسینی در جامعه است که این مهم جز با بیان حقایق این قیام میسر نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی بیش از شور حسینی، به شعور حسینی نیاز دارد که این مهم همان عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه های دشمنان قسم خورده نظام و اسلام است.

درپایان این مراسم ازقهرمانان رشته های مختلف ورزشی شهرستان ازجمله قهرمانان استانی رشته فریزبی ، توانخواهان مرکزتوانبخشی تابش که به مناسبت هفته بهزیستی با در دست داشتن بنر شعار هفته بهزیستی در مراسم حضور یافته بودندبااهدای لوح تقدیر و هدایای تهیه شده تجلیل بعمل آمد./انتهامرتضوی