محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

قیروکارزین/همایش پیاده روی ۴۰۰۰ نفری خانوادگی در قیر و کارزین برگزار شد .به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و روز ازدواج برگزاری همایش پیاده روی در مجموعه ورزشی آزادی با حضور مسئولین و مردم انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان قیروکارین
در این مراسم ابتدا رحیمی فرماندار شهرستان ضمن تشکر از حضور غلامیان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان فارس و همچنین حضورگستره مردم و مسئولین اظهار داشت این همایش به همت ، شورای هماهنگی مبارزه‌ با مواد مخدرو هیأتهای ورزشهای همگانی شهرستان با هدف کاهش آسیب های ناشی از مواد مخدر، توسعه نشاط همگانی، فرهنگ سازی پیشگیری از مواد مخدر و نمایاندن نقش ورزش در سلامت جسم و روان افراد جامعه انجام گرفته.
در این مراسم غلامیان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان فارس در خصوص اهمیت ورزش در سلامت و تندرستی سخنانی بیان نمود . درادامه حجت الاسلام والمسلمین شریف زاده بیان کرد اعتیاد یکی از مشکلات جامعه است و بیشتر قشر جوان در گیر این مسائله می باشند و به اهمیت خانواده های در این مورد مطالبی ارائه نمود.
لازم به ذکر است برنامه های متنوع و شادی در این مراسم اجرا شد از جمله حضور امید اسدی خواننده محبوب شهرستان که دقایقی فضای شادی را ایجاد کرد ، حرکات رزمی گروه طوفان ، تشکیل زنجیره انسانی توسط بهزیستی،پایگاه مرکز اورژانس اجتماعی و در پایان ۴۰به نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد./انتها امینی