محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

فیروزآباد/بر پایی میز ارتباطات مردمی در کنار برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری و صنایع دستی گروههای هدف بهزیستی و همچنین نمایشگاه عکس و پوستردر محل مصلی نماز جمعه شهرستان فیروزآباد.

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی، میز ارتباطات مردمی در کنار نمایشگاه دستاوردهای هنری و صنایع دستی گروههای هدف بهزیستی و همچنین نمایشگاه عکس و پوستر با موضوعات پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی در محل مصلی نماز جمعه شهرستان فیروزآبادبرگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد ، در برنامه میز ارتباطات مردمی و برپایی نمایشگاه که با حضور پور آقایی رئیس اداره بهزیستی،جمعی از کارکنان این اداره،پرسنل واحد اورژانس اجتماعی،مراکز اقامتی میان مدت و تعدادی دیگر از مراکز  تحت نظارت بهزیستی،گروههایCBRتوانبخشی مبتنی بر جامعه معلولین برگزار گردید، رئیس اداره بهزیستی  در کنار کارکنان این اداره و مراکز تحت نظارت ضمن تهیه و توزیع بروشورهای حاوی مطالب آموزشی وپیشگیرانه در کنار پذیرایی از مراجعین در ایستگاه صلواتی برپا شده توسط مراکز اقامتی، پاسخگوی سوالات مردم و مسئولین بازدید کننده از نمایشگاه بودند.

قابلیت‌های گروههای هدف تحت پوشش بهزیستی به ویژه معلولین که حاکی از توانمندی این قشر عظیم تحت پوشش میباشدبوسیله آثار هنری به نمایش در آمده در نمایشگاه برپاشده ،در معرض دید عموم قرار گرفته و موجب حیرت بازدیدکنندگان گردید.

احمد پور آقایی رئیس اداره بهزیستی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه خود نیز ضمن ارائه آمار و گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی در یکسال گذشته در زمینه های مختلف از جمله  پیشگیری،اشتغال،مسکن،توانبخشی و اجتماعی ،اظهار نمود با توجه به محدود بودن منابع دولتی ،نیازمند یاری خیرین در امرخدمت رسانی بهتر به گروههای هدف بهزیستی میباشیم.

در پایان کارکنان اداره بهزیستی و مراکز تحت نظارت در کنار رئیس اداره بهزیستی در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت نمودند./انتهامرتضوی