محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

فیروزآباد/بازدیدرئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی ازفعالیتهای هنری وصنایع دستی دختران مقیم خانه کودکان ونوجوانان فاطمه زهرا (س) شهرستان فیروزآباد.

به مناسبت هشتم مهرماه ،مصادف با هفته ی گردشگری وصنایع دستی ،مهندس شهبازی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان فیروزآباد به اتفاق کشتکار کارشناس شبه خانواده ،طی بازدیدی از خانه کودک و نوجوان فاطمه زهرا(س) از دستاوردهای فنی حرفه‌ای وهنری فرزندان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد،از آنجا که رئیس اداره میراث فرهنگی فیروزآباد در فروردین ماه سال جاری سه عدد دار قالی به فرزندان هدیه کرده بود در حال حاضر جهت بررسی عملکرد ایشان درزمینه حرفه آموزی وقالیبافی از مرکز یادشده بازدید نمود. لازم به ذکراست که طی این مدت نجفی  مددکار خانه درعملی خیرخواهانه وخداپسندانه وبه منظوراستقلال مالی وشغلی فرزندان درآینده ،با اتکا به علاقه و پشتکاروهمراهی فرزندان موفق شد به سه نفر از ختران مقیم خانه هنر گلیم بافی را آموزش دهد.

رئیس اداره میراث فرهنگی طی این دیدار عنوان نمود که هنر گرانترین سرمایه ی انسان و آسان‌ترین راه برای کسب درآمد است ، وی همچنین خاطر نشان کردکه اداره میراث فرهنگی این امکان را دارد که به فرزندان  آموزش دیده‌ کارت مهارت اعطا نموده و پس از آن نیز مایل به پرداخت وام کم بهره به فرزندان و هنرمندان می‌باشد. در این دیدارریحانی مدیرداخلی مرکزنیزتوضیحاتی در زمینه فعالیت های هنری فرزندان ارائه نمود./انتهامرتضوی