محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

شیراز|برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خودکشی ویژه روانشناسان مراکز اقامتی میان مدت

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز دوره آموزشی پیشگیری از خودکشی با حضور اثنی عشر ی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس، دکتر محسنی مدیر بهزیستی شیراز، حبیبیان کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی فارس، عباس پور کارشناس طرح پیشگیری از خودکشی بهزیستی فارس، فانی مسئول واحد پیشگیری بهزیستی شیراز، عاطفی مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی شیراز و شرکت روانشناسان مراکز اقامتی میان مدت در سالن اجتماعات بهزیستی شیراز برگزار شد.

مدیر بهزیستی شیراز با اشاره به سختی فعالیت در حوزه درمانگری اعتیاد گفت: مطالعه کتاب فرسودگی از همدلی به متظور التیام ذهن روانشناسان درمانگر عرصه اعتیاد، گامی مثبت در راستای آرامش روح و روان تلقی می شود.

دکتر محسنی با اشاره به لزوم ارتقا و به روز رسانی دانش نظری روانشناسان درمانگر عنوان داشت: ما آمادگی خود را به منظور برگزاری دوره های آموزشی و سرفصل هایی که مورد نیاز روانشناسان است اعلام می کنیم.

حبیبیان مسئول دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری بهزیستی فارس: به منظور حذف چالش های موجود در مراکز اقامتی، صدور مجوز جهت افراد تحصیلکرده و ثبات روانشناسان در چرخه مراکز از ضروریات است. دقت در مصاحبه اولیه از بیماران و ثبت دقیق موارد موجود در پرونده مورد دیگری بود که به آن تاکید شد.

آموزش*پیشگیری از خودکشی* با برنامه بتا (بشنویم، بپرسیم، ترغیب کنیم، ارجاع بدهیم) مبحثی بود که در ادامه توسط عباسپور کارشناس طرح پیشگیری از خودکشی جهت حاضران در جلسه عنوان شد./

انتهای پیام/ مریم زارع