محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

شیراز/ برگزاری جلسه شورای سالمندان در فرمانداری شیراز

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز جلسه شورای سالمندان به ریاست دکتر کرامت فر معاون اداره سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شیراز ، دبیری دکتر محسنی مدیر بهزیستی شیراز و حضور دستگاه‌های ذیربط و متولی امور سالمندان، مسئولین مراکز روزانه تحت نظارت و کارشناسان مراکز توانبخشی بهزیستی شیراز در فرمانداری شیراز تشکیل شد.

دکتر محسنی مدیر بهزیستی شیراز ضمن تقدیر از حضور و همکاری دستگاههای متولی امر در امور سالمندان گفت: در حال حاضر قریب به ۳۰۰ هزار سالمند در شهرستان شیراز ساکن هستند که بخشی از آنها در مراکز روزانه و شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی مقیم اند. مدیر بهزیستی شیراز در ادامه با اشاره به انجام برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اوقات فراغت، تفریحی، علمی و ادبی در مراکز روزانه از تلاش های مسئولین این مراکز تقدیر نمود. دکتر محسنی تعامل با سازمان حمل و نقل مسافر شهری را در سال گذشته امری مثبت و نتیجه بخش بیان داشت و افزود: با درج پیام های تبلیغاتی در ایستگاه‌های اتوبوس و بدنه وسایل حمل و نقل عمومی و آموزش رانندگان گامی مهم در جهت آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه برداشته شده است.

دکتر کرامت فر معاون اداره سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شیراز با اشاره به برکت حضور سالمندان در خانواده ها گفت: در فرهنگ ایرانی و اسلامی حضور پیر در خانواده ها محور وحدت و عامل به هم پیوستگی بوده است و باید تلاش کرد تا این امر به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولین و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی، آموزش و پرورش نواحی ۲ و ۴، کانون بازنشستگان، مراکز بهداشت شهدای والفجر و انقلاب، ثبت احوال و … پایان بخش این جلسه بود./

انتهای پیام/ مریم زارع