محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

شهرستان فسا-دیدار فرماندارویژه فسا با سالمندان

دیدار مهندس بهمنی فرماندار ویژه فسا با جمعی از سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فسا ، مهندس بهمنی فرماندار ویژه فسا در دیدار با جمعی از سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمند با اشاره به اهمیت جایگاه این قشر از جامعه اظهار داشت که تجربیات گران سنگ سالمندان ،چراغ راهی برای نسل جوان است و باید این گنجینه های ارزشمند را پاس داشت .

وی همچنین افزود : تربیت فرزندان شایسته وتوانمند و انسان های پاک نهاد برگرفته از نحوه پرورش سالمندان است و آنها با ترسیم روش های صحیح زندگی ، نقش فراوانی در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه داشته و دارند .

شایان توجه است در ابتدای این این مراسم فاطمه رضائیان رئیس اداره بهزیستی با اشاره به شعار روز جهانی سالمند با عنوان “سالمندی فعال ، فردایی بهتر”ضمن گرامیداشت این روز ، به اهمیت دوران سالمندی ،توجه به سلامت جسم و روان در دوران سالمندی پرداخت. وی در ادامه سالمندان را به عضویت و فعالیت در بنیاد فرزانگان دعوت نمود.

این مراسم ، ازسوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی،کارشناس تغذیه در خصوص تغذیه ، کارشناس بهداشت روان در خصوص بهداشت روان ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در خصوص پیشگیری از معلولیتهای دوران سالمندی ، مباحثی را مطرح کردند. همچنین از سالمندان تست فشار خون و معاینه عمومی انجام و توصیه های لازم به آنها ارائه شد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت روز جهانی سالمند با همکاری اداره بهزیستی، کمیته امداد ، بنیاد فرزانگان و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا برگزار گردید./نرجس نادری روابط عمومی بهزیستی فسا