محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

ارسنجان/بررسی مسائل و مشکلات مسکن جامعه هدف بهزیستی


جلسه پیگیری و بررسی چالش‌های طرح اقدام ملی تامین مسکن مددجویان بهزیستی با حضور دکتر رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،هادی خدارحیمی سرپرست بهزیستی شهرستان،ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان ادارات مرتبط با حوزه مسکن حاضر در جلسه در راس فرماندار، با تاکید بر اینکه در حال حاضر یکی از بزرگترین دغدغه های افراد بویژه مددجویان و معلولین، مسکن می باشد گفت: همیاری و مساعدت سایر نهادهای متولی امر مسکن با حمایت بهزیستی گامی موثر برای تامین یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف تحت پوشش اداره بهزیستی می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره به بحث مسکن جامعه هدف بهزیستی اذعان داشت: باید ادارات و نهاد های همسو، با حساسیت بیشتر از گذشته به مقوله مسکن معلولین و مددجویان نگاه کارشناسانه داشته باشند.
.در ادامه دکتر رضایی فرماندار شهرستان، بر ضرورت پیگیری مسکن جامعه هدف بهزیستی،اشاره و افزود: تمام تلاشمان خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه به ویژه مددجویان و معلولین بهزیستی، می باشد
این مقام مسئول ضمن تقدیر از تلاش ادارات همسو با بهزیستی در راستای به زیستن جامعه هدف،اظهار داشت؛هیچ حرکتی ارزشمند تر از رفع معضلات اجتماعی و اقتصادی قشر ضعیف و آسیب دیده نمی باشد که موجب بارش رحمت و برکات در زندگی مان خواهد شد.

لازم به ذکر می‌باشد در این جلسه فرماندار،معاون فرماندار ،رئیس بنیاد مسکن،شهردار رئیس شورای اسلامی شهرستان،شورای شهر،کارشناس نظام مهندسی،رئیس اداره راه و شهرسازی،رئیس بانک مسکن،کارشناس مسکن حوزه مقاومت بسیج سپاه و پیمانکار مسکن ملی در شهرستان،به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در راستای پیگیری مسکن ملی و جانمایی آن در شهرستان پرداختند.
انتها/اسکندری