محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

ارسنجان/جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان

جلسه شورای اداری بهزیستی شهرستان ارسنجان با حضور سرپرست ، معاون، مسئول امور مالی،کارشناسان واحد توانبخشی،پیشگیری،امور اجتماعی،اورژانس اجتماعی،مشارکتهای مردمی،اشتغال،مسکن،واحد پذیرش،مدیران و مددکاران مراکز مثبت زندگی،مراکز شبه خانواده،مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد و مرکز مشاوره درسالن اجتماعات بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،خادمی معاون اداره پس از تلاوت آیاتی چند از قران کریم و پخش سرود ملی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به همه مدعوین با بیان مسائل و مشکلات اداره بهزیستی از همکاران اداری و مراکز تحت نظارت مشورت و همفکری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف را خواستار شد.  
در ادامه این جلسه هریک از کارشناسان واحد‌های تخصصی بهزیستی،مدیران و مددکاران مراکز تحت نظارت به بیان چالش ها، نقاط ضعف و نقاط قوت حوزه و مرکز خود پرداخته، به صورت تخصصی مشکلات حوزه های توانبخشی ، اجتماعی ، پیشگیری ، مشارکت،مالی و پشتیبانی،اورژانس اجتماعی و مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
هادی خدارحیمی سرپرست اداره بهزیستی در پایان این جلسه طی سخنانی،ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج،بر استفاده از نعمت خدمتگزاری تاکید،از تلاش و صبر و همدلی همکاران تقدیر و خواستار ارتباط، همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر کارشناسان اداری با مراکز تحت نظارت  شد.
لازم به ذکر است جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف مصوباتی به تصویب رسید.
اسکندری/ارسنجان