محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

ارسنجان/دورهمی گرم و صمیمی مسئولان با فرزندان مرکز شبه خانواده دخترانه فاطمه الزهرا (س)

فرماندار و جمعی ازمسئولان شهرستان ارسنجان شب گذشته، با حضور در باغ مجالس آناهیتا،در کنار کودکان مرکز شبه خانواده دخترانه فاطمه الزهرا (س)، این کودکان را مورد تفقد و دلجوئی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،در راستای همین نیت خداپسندانه که به همت هیأت مدیره مرکز شبه خانواده فاطمه زهرا (س) ترتیب یافت، فرماندار،بخشدار مرکزی،امام جمعه موقت،رئیس دادگاه و دادستان،سرپرست اداره بهزیستی ،فرماندهی نیروی انتظامی،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی،شهردار و هیات مدیره مرکز حضور داشتند.

در این دورهمی گرم و صمیمی مسئولان با فرزندان مرکز شبه خانواده دخترانه فاطمه الزهرا (س)این کودکان تک‌تک مورد تفقد مسئولان قرار گرفته و درد و دل‌ها و مشکلات خود را درفضایی دوستانه با مسئولان درمیان گذاشتند و آنان نیز با نهایت شفقت و مهربانی به سخنان صادقانه و کودکانه این کودکان گوش فرادادند.
هادی خدارحیمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان در این مراسم معنوی، با قدردانی از مسئولان ،هیأت مدیره مرکز وخیران، خواستار تقویت همکاری و مشارکت گسترده مردم نوع‌دوست و بافرهنگ شهرستان برای بهبود سطح کیفی خدمات سازمان بهزیستی شد.

وی هم‌نشینی و حضور بر سر سفره کودکان بی سرپرست و رسیدگی به مشکلات آن‌ها را به مسئولان توصیه کرد و این امر را فرصتی مغتنم برای تزکیه و تعادل روابط فردی و اجتماعی دانست.
لازم به ذکر است در این مراسم از مربیان مرکز به خاطر زحمات زیاد آنان در زمینه تربیت و نگهداری مددجویان و ایفای نفش والای مقام مربیگری و معلمی تقدیر ، تشکر کردند و به رسم یاد بود و قدردانی لوح سپاس  و هدایا اهدا کردند.
انتها/اسکندری