محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

ارسنجان/مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی کودک و نوجوان ویژه فرزندان پسر مرکز امام علی (ع) تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان برگزار و از نفرات برتر رشته‌های مختلف تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،از برگزاری مراسم تجلیل ویژه برگزیدگان جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در این شهرستان خبرداد و گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی کودک و نوجوان که با حضور رئیس،کارشناس امور اجتماعی،کارشناس روابط عمومی و کارشناس مشارکت های اداره بهزیستی، رئیس اداره زندان شهرستان مرودشت به همراه دو نفر از پهلوانان نامی این شهر، برگزیدگان و مدیران و مددکاران مرکز امام علی (ع) برگزارشد.
هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان نهادینه کردن فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم در بین جامعه هدف، تبیین و ارائه روش نوین برپایی نظام زیستی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و اعمال مدیریت قرآنی، فراهم‌آوری بسترهای مناسب برای تولید دانش، نهادینه کردن پژوهش در مسیر نورانی قرآنی را از اهداف این مراسم دانست.

در پایان به نفرات برگزیده در رشته های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم به منظور تشویق استعدادهای قرآنی با اهداءجوایز تجلیل به عمل آمد

اسکندری/ارسنجان