محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

بازدید استاندار ,مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس از سرای سالمندان تحت نظارت بهزیستی

ر ششمین روز سال نو و همزمان با چهارمین روز ماه مبارک رمضان دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به همراه مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس از سرای سالمندان تحت نظارت بهزیستی بازدید نموده و با پرسنل و سالمندان مقیم این مرکز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این بازدید استاندار فارس ابتدا با اهدای گل و هدیه از پرسنل و مددکاران این مرکز تقدیر کرد و پای صحبت ایشان نشست  و گفت:خدمت به افرادی که در شرایطی قرار دارند که نیاز به کمک دارند از بالاترین خدمت ها است، در روایت از حضرت رسول اکرم(ص)آمده است :بزرگداشت سالمندان بزرگداشت خداوند متعال است، که این نشان دهنده ارزش و اهمیت این شغل مقدس است حتی اگر این شغل  مزد مادی کمی داشته باشد .

استاندار فارس افزود:در این کار باید با انگیزه و عشق به خدمت ظاهر شد، در حد توان و اختیارات یاریگر این مراکز خواهیم بود تا زنجیره خدمت به سالمندان تسهیل گردد.

در ادامه  در خصوص چالش های این مرکز با حضور استاندار,مدیر کل ,معاونین بهزیستی فارس و رئیس این مرکز صحبت شد و استاندار فارس ضمن تبریک سال نو و اهدای شاخه گل به سالمندان مقیم مرکز, نحوه و کیفیت  خدمات دهی به سالمندان را مورد بررسی قرار داد .