محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس، مدیرکل اوقاف و امور خیریه و هیئت همراه از شیرخوارگاه ولیعصر عجل الله صدرا

رئیس کل دادگستری استان فارس و مدیرکل اوقاف و امور خیریه به همراه دادستان، معاون پیشگیری از وقوع جرم و فرماندهی انتظامی استان فارس به اتفاق مدیرکل بهزیستی فارس از بخشهای مختلف شیرخوارگاه ولیعصر عجل الله صدرا بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس در جریان این بازدید ضمن بررسی روند ارائه خدمات و فعالیت ها در شیرخوارگاه از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مسئولین و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کرد‌.
او در ادامه برنامه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های موجود در تسهیل خدمت‌رسانی به این کودکان تاکید کرد.
این مقام قضایی همچنین اظهار داشت: مصمم هستیم در جهت خدمت رسانی و مساعدت به جامعه هدف بهزیستی گام های موثر و تاثیر گذاری برداریم.

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش پیرامون مسائل و فعالیت‌های این مرکز در راستای تعلیم و تربیت کودکان گفت :
در حال حاضر با سه چالش اصلی شامل هزینه‌های جاری مرکز، بحث درمان و موارد قضایی رو به رو هستیم و با عنایت و همکاری قوه قضاییه و سازمان اوقاف و امور خیریه حل این مشکلات حتما امکان‌پذیر خواهد بود.
مهدی محلاتی مدیر عامل شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج)صدرا نیز در این بازدید عنوان کرد: این مرکز تنها مرکز نگهداری کودکان زیر ۳ سال در استان فارس با ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر می باشد و در حال حاضر ۸۶ شیرخوار در این مرکز خدمات دریافت می‌کنند.
محلاتی افزود این مرکز به صورت هیئت امنایی و با کمک خیرین تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس اداره می‌شود و در راستای رشد همه جانبه کودکان خدمات تخصصی ارائه می نماید . او در همین راستا از خیرین نیک اندیش استان فارس جهت حمایت از کودکان این مرکز دعوت به همکاری کرد.

گفتنی است در جریان این بازدید حجت الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه نیز ضمن تشکر از خیرین و مسئولین این مرکز در خصوص رفع چالش‌های مالی و درمانی مرکز قول مساعد داد و گفت باید با هم افزایی و بررسی راهکارهای موجود به دنبال رفع چالش‌ها باشیم.