محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

برگزاری دوره آموزشی خانواده میزبان و موسسه خانواده محور در بهزیستی فارس

دوره آموزشی خانواده میزبان و موسسه خانواده محور با حضور مدیر کل ،معاون امور اجتماعی،کارشناسان دفتر امور کودکان بهزیستی فارس،مدیر بهزیستی شهرستان شیراز،رییس و کارشناسان مجتمع شهید گلریز خاتمی و باحضور۷خانواده متقاضی واجدشرایط،، مسئول فنی، مددکاران، روانشناسان موسسات خانواده محور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛

این دوره ی آموزشی دوروزه از تاریخ ۱۱ الی ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن سردار شهید سلیمانی اداره کل بهزیستی فارس برگزار گردیده تا خانواده های میزبان و موسسات خانواده محور آموزش های لازم در این زمینه را از متخصصین و اساتید مجرب دریافت نمایند.
به استناد قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بد سرپرست مصوب ۱۳۹۲/۸/۶ و آیین نامه اجرایی این قانون مصوب۱۳۹۴/۴/۲۰ فرزندان بی سرپرست وبدسرپرست از طریق بهزیستی  یا ازطریق موسسه مراقبت خانواده محور باهدف  *تامین شرایط بهتر برای رشدوتربیت کودک ونوجوان درخانواده وبهبودفرایندبازپیوندیاواگذاری سرپرستی وی به خانواده جایگزین*  به خانواده میزبان واجدشرایط سپرده می‌شوند.
در این دوره آموزشی خانواده ها آمورش های روانشناسی و تخصصی در زمینه: مراحل رشد کودک و نوجوان،شناسایی اختلالات رفتاری و نحوه ی مواجهه با این اختلالات، موارد مربوط به دوران بلوغ و مهارت های ارتباطی کودکان و نوجوانان
را دریافت می کنند.
همچنین آموزش های حقوقی،بهداشت،سلامت و ایمنی هم به ایشان ارائه می گردد.

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
سالن سردار شهید سلیمانی اداره کل بهزیستی فارس