محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

برگزاری دوره آموزشی دوروزه آشنایی با روش های درمانی در روانشناسی(روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد)

دوره آموزشی دوروزه آشنایی با روش های درمانی در روانشناسی(روش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد) ویژه کارشناسان امور توسعه پیشگیری کلیه اداره های بهزیستی شهرستان های استان فارس،توسط دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت امور توسعه پیشگیری با همکاری و میزبانی مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و روان درمانی خانواده محیا، شهرستان کازرون و تدریس دکتر لیلا شاملی با حضور مدیرکل بهزیستی فارس، سرپرست معاونت پیشگیری، سرپرست معاونت توانبخشی،رئیس اداره بهزیستی شهرستان کازرون و کارشناسان پیشگیری در سالن اجتماعات شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی فارس برگزار شد.

هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس در این نشست گفت:دانش،بینش و توانمندی سه مشخصه اصلی کارشناسان پیشگیری است لیکن این همکاران باید حتما مجهز به منش و اخلاق باشند .
سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی فارس در این مراسم ضمن تشکر از اسپرغم رئیس بهزیستی شهرستان کازرون، همچنین مسئول مرکز مشاوره تخصصی محیا شهرستان کازرون ،کارشناسان حوزه پیشگیری و کلیه دست اندرکاران تشکیل این جلسه گفت: کار پیشگیری از جنس کار فرهنگی است و قطعاً زمان‌بر است و نیاز به تلاش زیادی دارد. سرپرست معاونت پیشگیری از همکاران حاضر در این نشست خواست هفته بهزیستی را فرصت مغتنمی برای معرفی برنامه‌های حوزه پیشگیری به جامعه هدف و عموم مخاطبان در نظر بگیرند.

چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۵