محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

توانمند سازی جامعه هدف اصلی در اولویت بهزیستیدیدار،گفتگو و تجلیل از بانکهای عامل شهرستان ارسنجان

در چهارمین روز از هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی سرپرست اداره بهزیستی با همراهی کارشناسان واحد توانبخشی ،مالی اجتماعی، با مدیران شعب بانک های صادرات،ملی،مسکن،سپه،رفاه کارگران و توسعه تعاون ،به پاس زحمات در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان در این دیدار هادی خدارحیمی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی در خصوص عملکرد بهزیستی شهرستان در بحث اشتغال سخن و هدف از حضور در امور شعب بانک ها را تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی در فراهم نمودن و پرداخت آسان وام اشتغال به توانخواهان تحت حمایت بیان و افزود: یکی از الویت های اساسی سازمان بهزیستی در امر توانمند سازی جامعه هدف اشتغال پایدار است که در واقع با ایجاد اشتغال توانسته ایم در کنار  استقلال مالی ، عزت نفس حضور توانخواهان را در اجتماع افزایش دهیم.
وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب با بانکهای عامل در سالیان گذشته برتداوم این همکاری تاکید کردند و افزود: اعتبارات ۱۴۰۱ اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی فرصت خوبی جهت توانمندسازی آنان می باشد. 
                  
دراین جلسه مسئولین بانک های عامل نیز بر رویکرد تعاملی با سازمان بهزیستی وسایرنهادهای حمایتی تاکید داشتند و آمادگی خودرا جهت اعطای این تسهیلات به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اعلام کردند  .        
در پایان با اهدا لوح تقدیر از زحمات بانک های عامل در راستای تسهیل در امور وام دهی به جامعه هدف بهزیستی تجلیل بعمل آمد.

انتها/اسکندری