محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

در ششمین روز از ایام الله دهه فجر انجام شد

آیین افتتاح همزمان پروژه ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز

عبدالرحمن سلیم حقیقی از آیین افتتاح پروژه تکمیل و تجهیز ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز، همزمان با سراسر کشور با حضور دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
سلیم حقیقی گفت: در ششمین روز از دهه مبارک فجر ، آیین افتتاح پروژه ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت وبینار و حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان فارس برگزار شد.
او در ادامه افزود پروژه تکمیل و تجهیز اورژانس اجتماعی شیراز با هزینه کرد ۲و نیم میلیارد تومان اعتبار انجام شده است و این مرکز شامل واحد خط ۱۲۳، واحد گشت سیار، واحد مداخله و واحد قرنطیه می باشد.
مشاور مدیر کل بهزیستی فارس هدف اصلی این مرکز را پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی( پیشگیری سطح ۱) بیان کرد و اظهار داشت: کودک آزاری، همسر آزاری ،والد آزاری، سالمندآزاری، خودکشی و مشکلات حاد خانوادگی موارد هدف مداخله ی این مرکز است.
سلیم حقیقی همچنین بیان کرد این مرکز در حال حاضر با تعداد کل ۴۰ نفر پرسنل شامل: کارشناسان مشاوره، پزشک، پرستار و کادر خدماتی فعالیت نموده و به عموم همشهریان خدمت رسانی می کند ، حضور به موقع پرسنل این مرکز در مواقع حساس و بحرانها را امری در خور توجه دانست و گفت اورژانس اجتماعی محافظی در برابر آسیب های اجتماع است و همشهریان گرامی می توانند با خط تلفن ۱۲۳ به صورت شبانه روزی با این مرکز در تماس باشند.