محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

در گردهمایی فصلی مدیران و روسای بهزیستی های سراسر استان فارس مطرح شد:اساس کار سازمان بهزیستی بر مددکاری است

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر فارس، مهمان ویژه نشست روسای بهزیستی های فارس با مدیرکل و معاونین بهزیستی فارس.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس، دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس در این گردهمایی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها گفت:
اساس کار بهزیستی بر امر مددکاری است، مددکاری باید در همه حوزه‌های فعالیتی سازمان بهزیستی به عنوان مهمترین اصل خدمتگزاری مورد توجه باشد.

او در ادامه با تاکید بر رعایت حقوق مددجویان و انجام قوانین و دستورالعمل ها، افزود: امر آموزش، بازآموزی، امتیاز دهی ،رتبه بندی و حمایت های ویژه از مددکاران بهزیستی به عنوان خط اول سازمان باید مورد توجه جدی باشد.

مدیرکل بهزیستی فارس با تقدیر از حضور سلیمان کرمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به عنوان مهمان ویژه این گردهمایی ،خاطرنشان کرد:
طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با دستور استاندار فارس از ابتدای دی ماه آغاز شده و هزار و ۱۵۵ نفر معتاد متجاهر ذیل ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۶ در کمپ های بهزیستی پذیرش و غربالگری شده اند که از این تعداد هشتاد و سه نفر زن و ۱۰۷۰ نفر مرد هستند. بر اساس ماده ۱۶ معتادان متجاهر برای یک دوره ۳ ماهه باید در مراکز مجاز درمان و ترک اعتیاد، پذیرش و نگهداری شوند و بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۶ با دستور مقام قضایی این مدت زمان سه ماه دیگر قابل تمدید می‌باشد.