محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

دعوت مدیر کل بهزیستی فارس از خانواده بهزیستی جهت حضور پرشور در انتخابات

تاکید مدیر کل بهزیستی فارس بر تشریح اقدامات و احصا مطالبات

مدیر کل بهزیستی فارس در جمع معاونین,همکاران,روسای مراکز تحت نظارت و جامعه هدف معزز بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری انتخابات و از ایشان و آحاد مردم برای حضور پرشور در این رویداد مهم دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس: 

 هوشیار در جمع همکاران و جامعه هدف اظهار داشت موضوع انتخابات و حضور مردم پای صندوق های رای مساله ای مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا دشمن در تلاش است مردم را از حضور پای صندوق های رای ناامید کند و مشارکت حداکثری نمایش جلوه قدرت کشور ما در منطقه است.

او در ادامه با بیان تاثیر تعامل مستقیم بر باز کردن گره های ذهنی مردم و ایجاد حرکت جهشی در میزان مشارکت در انتخابات از معاونین و روسای شهرستان ها خواست ضمن برگزاری جلسات با مراکز تحت نظارت  با برگزاری میز ارتباطات مردمی ,تشریح اقدامات  و احصا مطالبات نسبت به دعوت از جامعه هدف معزز و خانواده بهزیستی جهت حضور در انتخابات دعوت نمایند.

مدیرکل بهزیستی فارس در پایان گفت خانواده بزرگ بهزیستی فارس همواره بصیرت خود را در عرصه هایی گوناگون اثبات کرده اند و اینبار نیز از ایشان دعوت می کنم با شرکت در انتخابات پیش رو دوشادوش ملت فهیم ایران اسلامی حق تکلیف را ادا نموده و برگ زرینی دیگر در کارنامه پرافتخار خود ثبت نمایند.

گفتنی است در این نشست مقرر شد صندوق  رای سیار جهت خانه های سالمندان و مراکز تحت نظارت تعبیه گردد تا دسترسی و امکان مشارکت ایشان نیز فراهم شود.