محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

دومین روز از کارگاه آموزشی تسهیلگری میانی در شهرستان فیروزآباد با حضور اثنی عشری معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی فارس.

 دومین روز از کارگاه آموزشی تسهیلگری میانی ویژه کارشناسان پیشگیری و تسهیلگران استان فارس به میزبانی شهرستان فیروزآباد با حضور اثنی عشری معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی فارس ، دکتر جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد،دکتر رستگاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد، قائدی مسئول دفتر مشاوره استان،میراحمدی ومقدم کارشناسان دفتر مشاوره،پور آقایی رئیس بهزیستی فیروزآباد و به میزبانی بهزیستی این شهرستان و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد به مناسبت سالروز شهادت مرد اخلاص و عمل سردار سپهبدشهید قاسم سلیمانی ،مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی با اخذ مجوز از اداره کل بهزیستی فارس و مسئول فنی دکتر یونسی با حضور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی فارس افتتاح گردید.

لازم به ذکر است،که در شروع دومین روز از این کارگاه آموزشی اثنی عشری معاون توسعه پیشگیری بهزیستی فارس ،در خصوص اهمیت بحث تسهیلگری و آموزش تسهیلگران در پیشگیری ومقابله با آسیبهای اجتماعی و همچنین در مورد آسیبهای اجتماعی گوناگون موجوددر محلات و اهمیت وظایف تسهیلگر در خصوص تشکیل گروههای محلی و استفاده از پتانسیل حضور مردمی در پیشگیری از این آسیبها مطالبی را عنوان نمود.

دکتر جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز پس از خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در جلسه ضمن معرفی شهرستان فیروزآباد واعلام آمار جمعیتی و معرفی پنج اثر باستانی ثبت شده جهانی موجوددرفیروزآباد، درخصوص رسالت ارگانهای مختلف و معتمدین محلی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مباحثی را مطرح نمود.

شایان ذکر است که این کارگاه آموزشی در عصر روز چهارشنبه مورخ چهاردهم دیماه ۱۴٠۱ به پایان خواهد رسید./انتهامرتضوی