محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

دکتر محسنی سرپرست بهزیستی شهرستان شیراز در همایش پیشگیری از اعتیاد/ فعالیت در حوزه اعتیاد علاوه بر دانش تجربی به داشته های علمی نیاز دارد

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر همایش آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور دکتر محسنی سرپرست بهزیستی شیراز، محکم کارشناس مسئول دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری، کارشناسان واحد پیشگیری و دفتر اعتیاد بهزیستی شیراز،  مدیران و مسئولین مراکز اقامتی میان مدت ،مراکز کاهش آسیب مراکز TC ، مرکز جامع درمان در سالن پیامبر اعظم دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

سرپرست بهزیستی شیراز در این جلسه گفت: فعالیت در حوزه اعتیاد علاوه بر دانش تجربی به داشته های علمی  نیاز دارد. تلاش در جهت به روز بودن و فراگیری دستاوردهای جدید علمی، امری است که مدیران مراکز باید به صورت مداوم و مستمر به آن بپردازند. او در ادامه افزود: درحوزه فعالیت‌های بهزیستی فراگیری اصول مددکاری،تسهیلگری، مشارکت گیری، فعالیت‌های انگیزشی… کمک شایانی به موفقیت مدیران مراکز در جهت بهبودی افراد و کاستن از آسیبهای اجتماعی می نماید.

در این کارگاه قدرت الله محکم مدرس دوره و کارشناس مسئول دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری بهزیستی فارس در خصوص وسوسه و راهکارهای مقابله با آن در افراد درگیر آسیب اعتیاد برای حاضرین صحبت نمود.

انتهای پیام/ مریم زارع