محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

دیدار عیدانه دکتر ایمانیه استاندار فارس با فرزندان خانه کودک و نوجوان آشیانه ی مهر و فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل بهزیستی فارس

فرزندان خانه کودک و نوجوان آشیانه مهر با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی فارس،رئیس اداره حراست،رئیس بازرسی،مدیر روابط عمومی،مدیر بهزیستی شیراز،کارشناس مسئول خانه ها وفرزندان هدایت شده به زندگی مستقل و مسئولین مرکز با دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این دیدار فرزندان ضمن گذراندن ساعاتی با استاندار با ایشان در خصوص روزه داری دراین ماه مبارک و برنامه های روزانه خود به گفت و گو پرداختند.
بازدید استاندار و همراهان از نمایشگاه  کارهای دستی و هنری فرزندان بخش دیگری از این دیدار بود.
فرزندان در این دیدار بخشی از برنامه های فرهنگی اجرا شده در خانه ها اعم از امام مبین و …. را شرح  دادند و عیدی خود را از استاندار فارس دریافت کردند.
همچنین فرزندان نیز قاب یادگاری دلنوشته خود خطاب به پدر معنویشان دکتر ایمانیه را به ایشان اهدا نمودند.

در این دیدار فرزندان  هدایت شده به زندگی مستقل هم ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و توضیح تاسیس کانون فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل به بیان دغدغه های خود پرداختند و متقابلا استاندار فارس راه کارهایی برای رفع چالش ها ارائه نمود.

استاندار فارس در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت برنامه های فرهنگی و تقویت بعد معنوی در خانه های کودک و نوجوان راه دست یابی به موفقیت و پیشرفت را تلاش و همت عنوان کرد و گفت برای بیشتر افراد موفق و مشهور در زندگی مشکلات و سختی هایی وجود داشته لیکن تقویت معنویات,توکل,اراده,همت و تلاش راه رسیدن آنان به اهداف عالی و موفقیت را هموار کرده است.

 دکتر ایمانیه کتاب های استاد عشق نوشته  ایرج حسابی و  سلول های بهاری نوشته حسین بهاروند را برای مطالعه و بررسی راه های غلبه بر مشکلات به فرزندان بالای ۱۶ سال خانه ها پیشنهاد نمود و مقرر شد این کتب تهیه و از طرف ایشان به فرزندان اهدا شود.