محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

سومین جلسه ستاد اشتغال استان فارس و آیین افتتاح ۱۹۸ طرح اشتغالزایی

سومین جلسه ستاد اشتغال استان فارس و آیین افتتاح ۱۹۸ طرح اشتغالزایی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال همراه با نشست خبری با حضور صافی رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور،قربانیان معاون دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی، مدیر کل بهزیستی فارس مدیرکل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی فارس مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان فارس اعضای شورای معاونین و کارشناسان بهزیستی فارس و اصحاب رسانه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این نشست سه تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی فارس و اداره کل آموزش و فنی حرفه ای فارس جهت اشتغال پایدار مددجویان/ تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی فارس/ تفاهم نامه مشترک فی مابین اداره کل بهزیستی فارس و اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس منعقد گردید.
در تفاهم‌نامه با اداره کل فنی و حرفه‌ای فارس استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو مجموعه در راستای هم افزایی و ارتقای مهارت جامعه هدف، برگزاری دوره آموزشی رایگان در مراکز دولتی جهت متقاضیان جامعه هدف، اطلاع‌رسانی به کارآفرینان درخصوص نحوه استفاده از تسهیلات و مشوق های بیمه ای سازمان بهزیستی مطرح گردیده است.
در تفاهم نامه با اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز ایجاد اشتغال پایدار با اولویت گروه های هدف بهزیستی، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی با اولویت گروه های هدف بهزیستی،ایجاد تعاونی با عضویت گروه هدف و حمایت از مراکز و موسسات غیر دولتی تحت نظارت، اهداف تفاهم نامه است.
ایجاد اشتغال پایدار در زمینه گردشگری، بوم گردی و صنایع دستی نیز موضوع تفاهم نامه اداره کل بهزیستی فارس با اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس جهت اشتغال پایدار مددجویان است.

صافی رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور در این نشست:ضمن تشکر از مدیر کل و سرپرست معاونت مشارکت ها به دلیل اهتمام در جهت اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف گفت: بهزیستی تسهیلگر اشتغال جامعه هدف است که با همکاری سایر سازمان ها ارائه خدمت می کند، باید برنامه های نظارت و بازدید به صورت دقیق تدوین گردد و موسسات خیریه اشتغال و شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابند.
رئیس دبیرخانه اشتغال بهزیستی کشور مهارت آموزی، آموزش و آماده سازی شغلی و تثبیت شغلی را از چالش‌های حوزه اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف برشمرد.
محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز در نشست خبری گفت؛ ایجاد بستر مناسب برای فروش محصولات جامعه هدف، استفاده از پتانسیل مراکز غیر دولتی ،استفاده از ظرفیت خیرین، بهره مندی فضاهای موجود در استان برای ایجاد نمایشگاه محصولات گروه هدف، توسعه راهبردی اشتغال در روستاها با تکیه بر تولید محوری ،رفع موانع دریافت مجوزهای کسب و کار و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را از دغدغه‌های بهزیستی فارس برشمرد و افزود کارفرمایان به توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی اعتماد کنند.
گفتنی است در این جلسه از بنیاد برکت ،ستاد اجرایی فرمان امام، صندوق کارآفرینی امید، سرپرست معاونت مشارکت ها و کارشناسان اشتغال بهزیستی فارس با اهدای لوح با امضای رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی کشور و مدیرکل بهزیستی فارس تقدیر شد