محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

شیراز/ تداوم همکاری بهزیستی شیراز و سپاه فجر فارس در آگاه سازی عموم مردم/ انعقاد تفاهم نامه ای مشترک با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی

با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی و آگاه سازی عموم مردم و به منظور انعقاد تفاهم نامه مشترک، جلسه ای با حضور دکتر محسنی سرپرست بهزیستی شهرستان شیراز، مدبری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس، فانی، زارع و خورشیدی کارشناسان مسئول واحد پیشگیری بهزیستی شیراز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز: در این جلسه دکتر محسنی ضمن تشکر از همکاری سپاه در برنامه های پیشین، با اشاره به اینکه این آموزش‌ها می تواند فرهنگ ساز و بستر ساز باشد افزود:  تداوم و استمرار این آموزش‌ها در  مدت زمان طولانی تاثیر خود را نشان می دهد و پتانسیل سازمان بهزیستی ارائه محتوای آموزشی در دو سطح مخاطبین و تربیت مربی است.

در ادامه مدبری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در خصوص ظرفیتهای این ارگان در زمینه آموزشهای حضوری و مجازی، جذب مخاطبین در تمامی گروه‌های مردمی، انتشار پیام‌های آموزشی و قابلیت‌های دیگر این مجموعه در جهت پیشبرد طرح توضیحات کاملی را ارائه داد. بحث و تبادل نظر در خصوص بندهای مختلف تفاهم نامه پایان بخش جلسه مذکور بود.

انتهای پیام/ مریم زارع