محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

شیراز/ حضور مدیر کل بهزیستی فارس در مراسم توانمندسازی ۱۴ نفر از خدمت گیرندگان خانه سلامت و تلاش

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز مراسم توانمند سازی ۱۴ نفر از خدمت گیرندگان خانه سلامت و تلاش با حضور مدیر کل بهزیستی فارس، معاون امور اجتماعی و کارشناسان معاونت، مدیر بهزیستی شیراز، معاون، مسئولین واحدهای ستادی، کارشناسان امور اجتماعی برگزار شد. مدیر کل بهزیستی فارس در جمع خدمت گیرندگان خانه سلامت و تلاش گفت: توانمند سازی یکی از اصلی ترین راهبردهای سازمان است و آنچه باید در ابتدای امر مورد توجه باشد، توانمندسازی فکری و تقویت باورهاست. هوشیار در ادامه افزود:انتظار من از شما این است که باعث توانمند شدن افراد دیگر شده و این باور مثبت را به دیگران انتقال دهید.

مدیر بهزیستی شیراز ضمن تقدیر ازمدیر کل بهزیستی فارس، معاون امور اجتماعی و تمامی افرادی که زمینه توانمندسازی این عزیزان را فراهم ساخته اند عنوان داشت: توانمندسازی این افراد به معنی قطع ارتباط کامل آنها با بهزیستی نیست و ما در زمینه های مشاوره، تربیت فرزند و … در خدمت این افراد هستیم.دکتر محسنی در ادامه گفت: با اعطای سرمایه کار، لوازم ضروری منزل و … از این خدمت گیرندگان حمایت شده و امروز نیز به هر کدام از آنها یک بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰۰۰۰۰۰ ریال(چهل میلیون ریال) اهدا می گردد.

در پایان این برنامه یکی از خدمت گیرندگان به نمایندگی از سایرین، ضمن تشکر از سازمان بهزیستی، تاثیر مثبت حمایت‌های مددکارانه را یادآور شد./

انتهای پیام/ مریم زارع