محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

لامرد| برگزاری گردهمایی منطقه ۲ ادارات بهزیستی شهرستانهای جنوب فارس به میزبانی شهرستان لامرد

جلسه گردهمایی منطقه ای مدیران ادارات بهزیستی شهرستان های جنوب فارس به میزبانی شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان لامرد در این جلسه  جعفری معاون توانبخشی و سلمانی رییس اداره پذیرش و هماهنگی و همچنین روسای ادارات بهزیستی شهرستان های لار٫گراش٫اوز٫جهرم٫خنج ٫خفر و مهر حضور داشتند تا مسایل و مشکلات پیش رو شهرستانها در حوزه توانبخشی و پذیرش و هماهنگی بحث و تبادل نظر شود.

دراین گردهمایی روسای شهرستانها به ارائه چالشها ومشکلات ومجموعه فعالیت واقدامات شهرستان برای جامعه هدف خود پرداخته ،سپس پیشنهادات ونقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

در ادامه معاون توانبخشی و رییس اداره پذیرش و هماهنگی با توجه به مسایل و راهکاراهای بیان شده در جلسه ،باتاکید بر تلاش هر چه بیشتر و رفع مشکلات موجود و ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی از جایگاه ارزشمند خدمت به مردم به عنوان یک فرصت یادکرده و در راستای تسهیل این امور مصوباتی را به تصویب رساندند.

 درانتهای این گردهمایی از روسای ادارات بهزیستی شهرستانها جهت خدمات رسانی به جامعه هدف،در راستای رفع هرچه بیشتر مشکلات تقدیر و بر تلاش هر چه فزون تر ، تا نیل به اهداف تعیین شده تاکید شد. شایان ذکر است در حاشیه این گردهمایی ،معاون توانبخشی و رییس اداره پذیرش و هماهنگی از واحد های مختلف بهزیستی لامرد بازدید کرده و با کارکنان این اداره به گفتگو پرداختند.