محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

مراسم بزرگ ضیافت مهربانی و جشن روزه اولی ها در بهزیستی فارس/مطالبه استاندار فارس از دستگاه های اجرایی جهت انجام مسئولیت اجتماعی و همکاری با بهزیستی فارس


محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس در تشریح برنامه های این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان از برگزاری مراسم ضیافت مهربانی و جشن بزرگ روزه اولی ها در بهزیستی فارس با حضور استاندار فرهیخته فارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس :
هوشیار در توضیح این مراسم گفت:مراسم ضیافت مهربانی همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام که منصوب به اکرام ایتام است، با همت خیرین و حضور استاندار فارس، فرماندار وجمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مقامات استانی در شیرخوارگاه ولیعصر عجل الله تحت نظارت بهزیستی فارس برگزار گردیده است و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ضمن بازدید از شیرخوارگاه ولی عصر از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ضمن عمل به مسئولیت اجتماعی خود یاریگر و همراه اداره کل بهزیستی فارس باشند.
هوشیار در ادامه با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال و بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذا با ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و جمعا ۱۴۶ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جهت مددجویان بهزیستی فارس توزیع شده است، افزود: شیرخوارگاه ولیعصر عجل الله با ظرفیت اسمی نگهداری ۱۰۰ کودک ۰ تا ۳ سال و ۳۰ کودک ۳ تا ۶ سال با هدف حمایت و نگهداری کودکان بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر به صورت هیئت امنایی و با کمک خیرین تحت نظارت بهزیستی فارس فعالیت می‌نماید و مراقبین این مرکز نیروهای تخصصی در رشته مددکاری ، روانشناسی و علوم تربیتی هستند.
سرپرست بهزیستی فارس اظهار داشت: به منظور نهادینه شدن فرهنگ دینی و قرآنی در خانه های کودک بهزیستی فارس مراسم روزه اولی ها برای فرزندان بهزیستی به صورت همزمان در مراکز تحت نظارت بهزیستی فارس در سراسر استان برگزار گردیده است.
هوشیار با قدردانی از همت خیرین در اکرام ایتام در ماه رمضان بیان داشت :
خیرین نیک اندیش استان فارس می توانند کمک های خود جهت کودکان شیرخوارگاه حضرت ولی عصر (عج )را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۲۸۶۹واریز نمایند.
در حاشیه این مراسم از محمدعلی ذاکری قاری نابینای قرآن کریم توسط کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تجلیل به عمل آمد.