محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

نشست مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی فارس با مدیران و صاحب امتیازان مراکز نگهداری

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد،مدیرکل بهزیستی فارس:مراکز بازوان پرتوان بهزیستی هستند

 نشست تخصصی مدیرکل و معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی فارس با مدیران و صاحب امتیازان مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

 دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد،مدیرکل بهزیستی فارس: در این نشست که به منظور بررسی چالش‌ها ، مشکلات و موانع فعالیت این مراکز تشکیل شد، پای صحبت مدیران و پرسنل مراکز نشست و پیگیری مشکلات و مسائل اداری و مالی مراکز را از اولویت‌های اداره‌کل بهزیستی فارس دانست و یکی از گام‌های موثر در بخش مراکز را افزایش یارانه مراکز شبانه روزی بر شمرد.

 مدیر کل بهزیستی فارس افزود: مهمترین راه برون رفت از مشکلات، همدلی و همراهی و یکپارچگی سازمان و مراکز و موسسات است چرا که همه ما هدف واحد خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت و سالمندان را داریم و این خدمت تفکری عاشقانه است و اگر غیر از این بود این راه ادامه نمی یافت.

 در جریان این نشست مشکلات اصلی مراکز از جمله کمبود و افزایش قیمت داروهای بیماران، به خصوص بیماران اعصاب و روان ،مشکلات تهیه اقلام ضروری و بهداشتی جهت مددجویان،مشکلات پذیرش و ارائه خدمات به مددجویان بلاصاحب و فاقد کد ملی، مشکلات ایجاد شده در پی بیماری کرونا بحث قرنطینه و …..بخشی از موارد مطرح شده توسط مدیران مراکز در این نشست بود.

 سید محمد صادق کشفی نژاد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولین و پرسنل مراکز به خصوص در زمینه کنترل کرونا در مراکز و تاکید بر لزوم تلاش در جهت کنترل سویه های جدید کرونا گفت: همه ی شما با ایثار و فداکاری مشغول به خدمت هستید باید در برنامه‌ریزی و تدوین برنامه ها با اندیشه، تحقیق و تفکر اقدام کرد تا در آینده دچار مشکل نشویم چرا که عدم برنامه‌ریزی مناسب باعث کاهش انگیزه برای ادامه کار خواهد شد.

 مدیر کل بهزیستی فارس ابراز امیدواری کرد با تدوام ارتباط با نمایندگان مراکز و تشکیل کارگروه و کمیته پیگیری با تمرکز بر پیدا کردن راه کارها این مشکلات مرتفع گردد.