محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی فارس به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس، در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس متن پیام به شرح زیر است:

بسیار خرسندم‌که خدمتگزار افراد دارای معلولیت هستم و مقام کسانی را ارج می نهم و تبریک می گویم که خداوند چشم دلشان را بینا و گوش دلشان راشنوا کرده و پای فکرشان را سرشار از توکل قرار داده است .
خداوند انسانها را بر اساس ایمان و ذات پاک انسانی دوست دارد و حضوری نزد خدا برتر است که گمانش به خداوند از همه بهتر باشد و برای رسیدن به ذات پاک الهی بیشتر تلاش کرده است، ما بر این باوریم :که روز جهانی افراد دارای معلولیت در حقیقت فرصتی است برای تکریم و تجلیل از کسانی که با وجود مشکلات جسمی با توکل به خدا، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون ایفای نقش می کنند.
هدف از گرامیداشت این هفته تغییر افکار عمومی درباره معلولیت های مختلف و افزایش آگاهی جامعه در راستای عمل به مسئولیت های خود در جهت ایجاد جهانی بهتر برای افراد دارای معلولیت است.
این افراد باید فرصت یابند تا استعدادهای خلاق هنری و فکری خود را رشد داده و نه تنها در جهت منافع خود بلکه برای پیشرفت جامعه به کار گیرند.
اینجانب ۱۲ آذر روز جهانی معلولین را به تمامی افراد دارای معلولیت،خانواده آنها و خانواده بزرگ بهزیستی فارس تبریک می گویم و امیدوارم در سایه تحقق عدالت اجتماعی ،خرد جمعی و همکاری بین بخشی این عزیزان آرامش و بالندگی را در تمامی عرصه ها تجربه کنند.

سید محمدصادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی فارس

انتهای پیام / فاطمه رضایی