محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

گراش| برگزاری جشن رو جهان معلولین در مرکز توانبخشی و نگهداری بدر نینوای شهرستان گراش

جشن بزرگداشت روز جهانی معلولین با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری ، دادستان ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ، سایر مسئولین ادارات ، خیرین و جمعی از معلولین در مرکز توانبخشی و نگهداری بدر نینوای شهرستان گراش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گراش ، به مناسبت روز جهانی معلولین ، روز یکشنبه مورخ 12 آذرماه 1402 ، جشن روز جهانی معلولین در محل مرکز توانبخشی و نگهداری بدرنینوای گراش با حضور مسئولین ادارات ، خیرین و عموم مردم برگزار شد.

در ابتدای برنامه پس از تلاوت قرآن توسط یکی از روشن دلان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان گراش ، رسول نژاد ، مدیریت مرکز توانبخشی بدر نینوا ، مقدم مدعوین را گرامی داشت. سپس سلیمانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گراش، ضمن خوشامدگویی به حضار ، در خصوص خدمات بهزیستی به جامعه معلولین و فعالیت های مرکز توانبخشی توضیحاتی ارائه داد.

پس از آن طاهرزاده فرماندار شهرستان گراش از زحمات پرسنل اداره بهزیستی و مراکز نگهداری از معلولین تقدیر و تشکر نمود و افزود که دغدغه دولت ، خدمت رسانی به جامعه معلولان است و یکی از مهمترین موضوعات در دستور کار ، مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات می باشد که با جدیت از طریق کمیته مناسب سازی شهرستان دنبال می شود.

داوری فرد ، کارمند شاعر اداره بهزیستی ، به قرائت چند بیت شعری که خود سروده بود ، برای حاضرین پرداخت و یکی از معلولین تحت پوشش بهزیستی با حاضر شدن در جایگاه سخنرانی ، در خصوص سختی های معلولیت که با تلاش و انگیزه ، هرگز سدی در مسیر موفقیت های وی نشده است توضیح داد . همچنین او اضافه کرد با تاسیس یک موسسه آموزشی در زمینه تخصص شغلی خود ، آماده آموزش های تخصصی لازم برای خودکفایی معلولین می باشد.

در پایان مراسم ، مسئولین شهرستان با تقدیم هدایا از پرسنل مرکز توانبخشی بدر نینوا تقدیر نمودند.