محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

گرامیداشت هفته بهزیستی:دیدار اعضای هیات مدیره مرکز شبه خانواده دخترانه با سرپرست و مجموعه کارکنان بهزیستی ارسنجان

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی،اعضاء هیات مدیره مرکز شبه خانواده کودکان و نوجوانان و موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س)با خدارحیمی سرپرست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان دیدار و در خصوص برنامه ها و چشم اندازهای مربوط به نظام تزکیه،تعلیم و تربیت فرزندان مقیم در مرکز با وی گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان: هادی خدارحیمی سرپرست بهزیستی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی و عرض خیر مقدم به حاضرین،تصریح کرد:ارزش واقعی فرزندان ما به این است که آنها از شرایطی که در مراکز به همت خیرین و اعتباراتی که بهزیستی برای امروز و آینده‌ی آنها هزینه می‌کنند استفاده کرده و برای آینده‌شان برنامه و هدف داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از مدیران و مسؤولان خانه‌های فرزندان بهزیستی برای خدمات ارزشمندی که در حق فرزندان انجام می‌دهند گفت: خیلی از فرزندان در خانواده‌ها و در خارج از مراکز ما، شرایط فرزندان بهزیستی را ندارند چون شرکای اجتماعی ما در مراکز، حداکثر تلاش خود را برای رفاه، آسایش و آرامش فرزندان‌مان انجام می‌دهند و همکاران ما در واحد اجتماعی نیز نظارت کامل بر این خدمات دارند.
خدارحیمی با اشاره به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت کودکان تحت سرپرستی، از زحمات و تلاشهای متولیان این امر در راستای فراهم نمودن شرایط مطلوب برای رشد و تعالی کودکان و نوجوانان بی سرپرست تقدیر و تشکر کرد.
انتها/اسکندری