محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

اولین شورای مشارکت های استان فارس با حضور قزل سفلی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس،هوشیار مدیر کل و آزرمی سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی فارس،خیرین و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد.

🔻مدیر کل بهزیستی فارس در این نشست با بیان اینکه اجرای برنامه های تحولی در دستور کار بهزیستی است گفت بهزیستی از جمله سازمان هایی است که واگذاری و برون سپاری را کامل انجام داده و ۴۱ مرکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی فارس بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت را با کمک خیرین نگهداری می کنند و همچنین ۱۱۵۵ مرکز و موسسه غیردولتی با دریافت مجوز از بهزیستی فارس در خدمت جامعه هدف و عموم مردم هستند.
🔻مدیر کل بهزیستی فارس گفت خیر جمعی و عمل به مسئولیت های اجتماعی با حفظ اکرام و احترام جامعه هدف باید سرلوحه امور در راستای گره گشایی از چالش ها قرار گیرد.
🔰قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداري فارس نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در این نشست گفت:تعامل دستگاه ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ارگان ها خروجی جلسات را بیشتر و چالش ها را رفع می کند.
🔻او در ادامه با بیان اینکه نشست شورای مشارکت های استان منبعد بصورت فصلی برگزار گردد افزود:باید از ظرفیت مردم و گروه های مردمی بیشتر استفاده شود،این انقلاب برگرفته از متن مردم و استمرار یافته با مردم است و با مردم هم کامل می شود.
🔻بایستی دولت نقش بستر سازی،حمایت،نظارت،صیانت و تنظیم گری را ایفا کند و مردم و نهادهای مردمی نقش اجرا را داشته باشند.
البته در این راستا از موازی کاری هم اجتناب شود .
🔻قزل سفلی با اشاره به نشست گروه های مردمی و خیرین در برنامه ها و فعالیت های بهزیستی گفت تخصصی شدن فعالیت خیریه ها در زمینه های مختلف گره گشا خواهد بود.
🔻معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس تاکید کرد پیگیری ها قبل از جلسات انجام گردد.
🔸این نشست با مصوبات زیر به پایان رسید:
🔹پیگیری انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره اوقاف و امور خیریه،مجمع خیرین سلامت،آموزش و پرورش استثنایی و بهزیستی جهت امور دندانپزشکی جامعه هدف
🔹برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های جامعه هدف بهزیستی در ارگان ها و ادارات مختلف
🔹انعقاد تفاهم نامه همکاری با مناطق ۱۱ گانه شهرداری
🔹استفاده از ظرفیت بیمارستان های موقوفه‌ جهت جامعه هدف بهزیستی
🔹برگزاری جلسه شورای مشارکت ها بصورت فصلی
🔹قرار گرفتن موسسات خیریه به تفکیک در زیر گروه های تعیین شده و ارائه خدمات تخصصی به گروه های هدف