محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

ارسنجان|برگزاری اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی

اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ارسنجان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی امام جمعه،خدارحیمی رئیس،ایزدی کارشناسان مشارکت ها،اسکندری کارشناس روابط عمومی بهزیستی،روستایی رئیس شورای اسلامی شهرستان ،هیات مدیره و اعضای انجمن تسهیلگران انگیزه پویا و مرکز مثبت زندگی کد ۸۰۷ و تنی چند از معتمدین محلی در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ارسنجان ، هادی خدارحیمی رئیس بهزیستی شهرستان در این جلسه، ضمن تبریک سال نو و ایام ماه مبارک رمضان و عرض تسلیت بمناسبت شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام، با اشاره به جایگاه خیرین و اهمیت جذب مشارکت‌های مردمی اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، برنامه‌ریزی برای جلب و جذب کمک‌های مردمی و چگونگی هزینه‌کرد این کمک‌هاست.
وی با اشاره به آمار بالای پرونده‌های مددجویان و توانخواهان نیازمند تحت‌پوشش و پشت نوبت خدمات کمک‌های مالی و غیرمالی بهزیستی، افزود:خیرین به عنوان بازوی توانمند همیشه در کنار بهزیستی هستند و خدمات این اداره به جامعه هدف در کنار خیرین و مشارکت‌های مردمی، مفهوم پیدا می‌کند.
خدارحیمی در ادامه، از اعضای انجمن تسهیلگران انگیزه پویا خواست تا از تمامی ظرفیت‌های خود برای رسیدن به این هدف والا استفاده کنند و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، کمک‌کار بهزیستی در این مسیر باشند.
در ادامه جلسه مديرعامل انجمن گزارشی از عملکرد یکساله و فعالیت های صورت گرفته ارائه نمودند و سایر اعضاء و خیرین حاضر، به بیان نقطه نظرات خود درباره جلب و جذب کمک‌های مردمی پرداختند  و آمادگی خود را برای همکاری با اداره  بهزیستی اعلام کردند.
در پایان جلسه امام جمعه شهرستان مطالبی را در باب اهمیت خدمت و کمک به محرومین بیان فرمودند و به مجموعه ارشاداتی داشتند.
اسکندری / ارسنجان