محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

ارسنجان|دیدار رئیس،کارشناسان اورژانس اجتماعی و کارشناس روابط عمومی اداره بهزیستی با فرماندهی انتظامی شهرستان


با هدف دستیابی به اهداف و با بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات بالقوه و بالفعل دستگاها و سازمان ها در کنترل و کاهش اسیب های اجتماعی و حمایت از اقشارآسیب پذیر و تسریع در ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، تفاهم نامه ی همکاری بین فرماندهی انتظامی و بهزیستی این شهرستان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی در این مراسم ضمن تبریک سال نو و ماه پر فیض رمضان به مجموعه فراجا،تصریح کرد: رشد و گسترش آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه ها و نگرانی های جدی به حساب می آید ،به ویژه در دهه های اخیر شاهد بروز یا افزایش چشمگیر بهم ریختگی در هنجارهای جامعه و مواجهه با پدیده هایی بوده ایم که واکنش نسبت به آنها با رویکردهای متفاوتی در جامعه همراه بوده است.
وی افزود:بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی اقدامات پیشگیرانه را مهم ترین راهبرد و استراتژی جهت کاهش آسیب ها می‌داند و این امر از طریق شناسایی آسیب های اجتماعی و با همکاری مشترک نهادهای ذیربط محقق می‌شود.
در ادامه سرهنگ فرهادی فرمانده انتظامی شهرستان نیز با ابراز خرسندی از حضور ارزشمند رئیس وکارشناسان بهزیستی در جمع پرسنل انتظامی ، طی سخنانی ابراز امیدواری نمود با همکاری و همیاری مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان و پرسنل فراجا امنیت و آسایش خاطر مردم بیشتر از گذشته تامین گردد. در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین اورژانس اجتماعی و فرماندهی نیروی انتظامی با محوریت هم افزایی و تعامل در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به امضای طرفین رسید.
اسکندری / ارسنجان