محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

ارسنجان/ دیدار رئیس بهزیستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان به بهانه‌ی انتصاب سرگرد قانع به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به دیدار ایشان رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان ، رئیس اداره بهزیستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان ارسنجان دیدار و گفتگو کرد.

هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو،ماه مبارک رمضان و انتصاب سرگرد قانع از همکاری و تعاملی که سپاه پاسداران و بسیج سازندگی با بهزیستی در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی داشتند، تشکر و قدردانی کرد و از ایشان تعامل و کمک هرچه بیشتر نهاد سپاه پاسداران در خصوص کمک به جامعه هدف بهزیستی را خواستار شد

رئیس اداره بهزیستی در ادامه با تشریح اهداف و اقدامات انجام شده در حوزه های مشارکتهای مردمی، مسکن، اشتغال، دفتر اعتیاد و کاهش آسیب در شهرستان ، خواستارادامه کمک وهمکاری سپاه در حوزه های مختلف و نیازهای جامعه هدف بهزیستی شد.

در پایان سرگرد قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان از ارائه خدمات توسط بهزیستی به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه و اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب تقدیر و تشکر کرد و از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان خبر داد.
اسکندری / ارسنجان