محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

با سفر رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی کشور به فارس رقم خورد:


سومین جلسه ستاد اشتغال فارس و آیین افتتاح همزمان ۱۹۸ طرح اشتغالزایی

در سفر دو روزه صافی رئیس دبیرخانه اشتغال و قربانیان معاون دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور به فارس سومین جلسه ستاد اشتغال استان فارس و آیین افتتاح همزمان ۱۹۸ طرح اشتغالزایی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال برگزار شد.
در این جلسه در راستای اشتغال پایدار مددجویان تفاهم نامه فی مابین اداره کل بهزیستی فارس و اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی فارس و نامه دیگری فی مابین بهزیستی فارس و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس و تفاهم نامه همکاری دیگری نیر فی مابین بهزیستی فارس و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس منعقد گردید.
در ادامه جلسه آیین افتتاح همزمان ۱۹۸ طرح اشتغالزایی از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز در سراسر استان فارس برگزار شد.
حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال کشور به همراه مدیرکل بهزیستی فارس و سرپرست معاونت مشارکتهای بهزیستی فارس در نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی با عنوان در مسیر شکفتن که به منظور توسعه کارآفرینی مددجویان تحت پوشش برپا شد برنامه بعدی این سفر دو روزه و ماحصل آن انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی و کافه کارافرینی نجات در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال مددجویان بود.

دیدار و تقدیر از ریگی زاده رئیس شورای عالی بانکهای فارس هم با حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال مدیرکل بهزیستی فارس و سرپرست معاونت مشارکتهای بهزیستی فارس انجام گرفت.

بهزیستی فارس دوره آموزشی روش های نوین برنامه ریزی استراتژیک اشتغال و رفاه اجتماعی جهت کارشناسان اشتغال سراسر استان فارس را با حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال برگزار کرد تا از اطلاعات و تجربیات ایشان در سراسر استان بهره مند گردد.

بازدید از دو طرح اشتغال زایی شامل خدمات ارتباطی همراه اول شرکت فرس پیشگام و طرح کارفرمایی جوراب بافی نیز توسط رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال و سرپرست معاونت مشارکت های بهزیستی فارس انجام گرفت.

تشکیل شورای معاونین بهزیستی فارس با حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال بهزیستی کشور با دستور کار بررسی چالش‌های حوزه اشتغال و تقدیر رئیس دبیرخانه از مدیرکل بهزیستی فارس به جهت جذب اعتبارات و تعامل با دبیرخانه اشتغال پایان‌بخش برنامه‌های این سفر دو روزه بود.