محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه صورت پذیرفت؛دیدار رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارسنجان از مراکز شبه خانواده بهزیستی

یوسفی رئیس دادگستری به همراه علیزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارسنجان ، از مراکز پسرانه امام علی (ع)و دخترانه فاطمه الزهرا (س)تحت نظارت اداره بهزیستی  بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ارسنجان، در این دیدار که با همراهی هادی خدارحیمی سرپرست و کارشناسان واحد اجتماعی بهزیستی انجام شد،خدارحیمی سرپرست بهزیستی ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه،تصریح کرد؛برنامه ریزی صحیح و منسجم برای توانمندسازی و رشد شخصیت کارآمد و مطلوب اجتماعی کودکان از محورهای اصلی بهزیستی می باشد و فرزندان مقیم در این مراکز در مسیر مهارتهای کاربردی زیست اجتماعی توانمند می شوند و خدمات متناسب با مقتضیات فرهنگی و ارزشهای اخلاقی ایرانی، اسلامی با تاکید بر حفظ کرامت و حقوق این افراد در دستور کار قرار دارد.
یوسفی رئیس دادگستری ارسنجان طی این بازدید با تقدیر از تلاشهای بهزیستی وهمراهی ارزشمند خیرین با اشاره به اهمیت مسائل روانشناختی و مذهبی کودکان گفت : کار کردن روی مهارت ها و توانمندی های روانی و مذهبی فرزندان باعث می شود تا آمادگی های لازم را جهت گذراندن بحران های زندگی در بزرگسالی کسب کنند.

علیزاده دادستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از بهزیستی و کادر مراکز تحت نظارت بر لزوم همکاری مجدانه همه متولیان در ساماندهی مسائل اجتماعی تاکید نموده وبرای همکاری با بهزیستی ومراکز تحت نظارت آن در زمینه موارد مرتبط اعلام آمادگی نمود.

گفتنی است؛ علاوه بر دیدار صمیمانه با فرزندان امورات آنان نیز مورد پیگیری قرار گرفته و مشکلات قضایی تعدادی از فرزندان نیز بررسی گردید و گفتگوهای اثر بخشی در خصوص همکاری و مساعدت در خصوص رفع مشکلات موجود فرزندان بهزیستی در شهرستان انجام شد.
در پایان کودکان مراکز با اهدای گل هفته قوه قضاییه را به مسئولان قضایی شهرستان تبریک گفتند.

انتها/اسکندری