محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

بهزیستی فارس میزبان دکتر قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

جلسه شورای اداری بهزیستی استان فارس با حضوردکتر قادری،معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و انجلاسی، مشاور رییس سازمان در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
دکتر قادری در این نشست گفت: خدمت در سازمان بهزیستی خدمتی بسیار با ارزش است که با روحیه متعالی و ذخیره دعای خیر همراه است، چاشنی این خدمت عشق است و امیدواریم روزی فرا برسد که همه ما مددکار واقعی باشیم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: امروز افتخار این را داریم که در اقصی نقاط کشور بین ما و نیروهای زیرمجموعه هیچ واسطه گری وجود ندارد، نگاه ما کارشناس محوری است و از نقطه نظرات همکاران استفاده می کنیم،هدف از این دیدار آشنایی با همکاران خط اول ودر صف خدمت رسانی است.
او در ادامه افزود: نکته واحد خدمات بهزیستی در کشور، اولاً باید اخلاص در رفتار و گفتار سازمانی باشد و مردم بدانند که هدف از خدمات مثبت زندگی نه از سر باز کردن خدمات بلکه هوشمند سازی خدمات و سیستم بوده تا خدمت با کیفیت بالاتری به مددجویان برسد، امروز ما از هر روشی که بتواند ارتباطمان را با مردم محکم تر کند استقبال خواهیم کرد .
دکتر قادری اظهار داشت:امیدواریم هیچ زمان توقفی در خدمات سازمان ایجاد نشود و روسای شهرستانی حتماً با بهره مندی از اختیارات پاسخگوی مراجعین باشند ضمن این که بهزیستی سازمانی پرسشگر و مطالبه گر است اما اعتبارات با وظایف و نیازمندی‌های این سازمان تناسب ندارد، بنابراین بهره مندی از پتانسیل شرکای اجتماعی، خیرین و سایر ارگانهای ذکر شده در سندهای بالادستی باید اتفاق بیفتد، ضمن اینکه نقاط هدر رفت بودجه و اعتبارات باید مشخص شود.
او با تاکید بر موضوع کودکان کار و خیابان و ساماندهی آنها، بر روحیه مدارا و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
گفتنی است دیدار دکتر قادری با پنج قلوهای تازه متولد شده استان فارس، زیارت شاهچراغ و دیدار با استاندار فارس از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان فارس بود.

انتهای پیام/فاطمه رضایی