محمدرضا هوشیار

شعار سال

خبر ویژه

جلسه شورای اداری بهزیستی فارس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد

معاو‌‌‌‌ن وزیر گفت: از هر روشی که بتواند ارتباط ما را با مردم قوی تر کند استقبال خواهیم کرد.

جلسه شورای اداری بهزیستی استان فارس با حضوردکتر قادری،معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و انجلاسی، مشاور رییس سازمان در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
دکتر قادری در این نشست با اشاره به فعالیت ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در استان فارس گفت: هدفمند سازی سیستم و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر هدف واگذاری خدمت رسانی به بخش های خصوصی است و از هر روشی که ارتباط ما با مردم و مددجویان قوی تر کند استقبال خواهیم کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان موضوع کودکان کار و خیابان و ساماندهی آن ها، بر بهره مندی از پتانسیل شرکای اجتماعی و سایر ارگان های درگیر در مبحث کودکان کار و خیابان تاکید کرد.
در ادامه دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد، مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به لزوم رعایت حقوق مددجویان و انجام قوانین و دستورالعمل ها افزود: امر آموزش، بازآموزی ،امتیازدهی ،رتبه‌بندی و حمایت های ویژه از مددکاران بهزیستی به عنوان خط اول سازمان باید مورد توجه جدی باشد.
مدیر کل بهزیستی فارس همچنین به انجام ۹۳ هزار و ۷۳۹ مورد غربالگری بینایی برای کودکان ۳ تا ۶ سال از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت ۲۰۸ پایگاه فعال شهری و روستایی برای غربالگری کودکان ۳تا۶سال در استان فعال هستند و این غربالگری در مراکز مثبت زندگی و مجتمع های خدمات بهزیستی برای کودکان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.
گفتنی است دکتر قادری و هیات
همراه پس از این نشست با ۵ قلوهای تازه متولد شده استان فارس و خانواده آن‌ها در بیمارستان دیدار نموده و از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفتند.

انتهای پیام/فاطمه رضایی